¬ далекому 1948 р. в м. «ал≥щики було створено
обласну станц≥ю юних натурал≥ст≥в.
1 вересн¤ 1948 року в м. «ал≥щики була орган≥зована
обласна станц≥¤ юних натурал≥ст≥в.
ѓњ першим директором став остинник √ригор≥й
≤ванович. “од≥ станц≥¤ займала дв≥ невеличк≥ к≥мнати. « д≥тьми
працювало всього два педагоги. Ќавчально досл≥дну роботу гуртк≥вц≥
проводили на баз≥ дит¤чого будинку.
” 1952 р. до роботи з д≥тьми було залучено
чотири вчител≥, працювали гуртки таких проф≥л≥в: краЇзнавчий,
ботан≥ко-рослинницький та юних бджол¤р≥в.
Ќа початку 1952 р. обласна станц≥¤ юннат≥в
була переведена в м. “ерноп≥ль. р≥м роботи з д≥тьми, прац≥вники
станц≥њ проводили сем≥нари з вчител¤ми з питань орган≥зац≥њ
гуртковоњ, досл≥дницькоњ та природоохоронноњ роботи.
” 90-х роках “ерноп≥льська обласна станц≥¤
юних натурал≥ст≥в, керуючись законом ”крањни "ѕро осв≥ту"
стаЇ нев≥д'Їмною ланкою системи безперервноњ осв≥ти, що створюЇ
умови дл¤ духовного ≥ ≥нтелектуального розвитку д≥тей та юнацтва,
формуЇ њхню нац≥ональну самосв≥дом≥сть, творч≥ ≥нтереси ≥
таланти, забезпечуЇ дозв≥лл¤.
√либок≥ зм≥ни в≥дбулис¤ в робот≥ обласного
еколого-натурал≥стичного центру з моменту становленн¤ незалежноњ
”крањни. ”чн≥вська молодь залучаЇтьс¤ до нац≥онального в≥дродженн¤,
збереженн¤ та примноженн¤ традиц≥й, звичањв обр¤д≥в. ¬≥дпов≥дно
до вимог часу в област≥ удосконалюЇтьс¤ еколог≥чна осв≥та
та вихованн¤ що пронизують всю осв≥т¤нську галузь ¤к по вертикал≥,
так ≥ по горизонтал≥.
ќбласний еколого-натурал≥стичний центр п≥дтримуЇ
т≥сн≥ зв'¤зки з осв≥тн≥ми та ≥ншими державними ≥ громадськими
орган≥зац≥¤ми - вищими навчальними закладами м. “ернопол¤,
спец≥ал≥зованим об'Їднанн¤м "≈л≥та", дит¤чими орган≥зац≥¤ми
"—каут", "ѕласт" тощо.
¬≥дпов≥дно до р≥шенн¤ “ерноп≥льськоњ м≥ськоњ
ради народних депутат≥в в≥д 11 с≥чн¤ 1995 р. є15 за обласним
еколого-натурал≥стичним центром закр≥плено д≥л¤нку площею
1,8 га. Ќавчально-досл≥дн≥ д≥л¤нки та пол¤, в≥дд≥л агроб≥олог≥чного
моделюванн¤ дають змогу ознайомити школ¤р≥в з новими та перспективними
сортами с≥льськогосподарських рослин, що районован≥ в област≥,
моделювати агроприйоми п≥д час вирощуванн¤ с≥льськогосподарських
культур.
|